fredag 13. november 2015

Går ikke til frisøren fredag den 13!

Kjære leser!

Siden jeg skal på familiebesøk i løpet av helgen og dessuten har flere forskjellige aktiviteter til uken også, tenkte jeg at jeg skulle bestille meg en frisørtime på fredagen. Skal jeg først til frisøren, synes jeg det er greit å gjøre det rett før jeg skal noe spesielt.

I utgangspunktet tenkte jeg på fredag den 13, og det er jo spennende hvis man tror på denne såkalte ulykkesdagen. 

Imidlertid viste det seg at frisøren ikke hadde noe ledig tid på fredagen likevel, og foreslo torsdag i stedet. Torsdag var helt greit for meg, men med det røk poenget mitt til bloggen, hvor jeg hadde tenkt å skrive om det å tørre å gå til frisøren fredag den trettende, hehe...!

Tullete innlegg? Ja da. Alt kan ikke være like seriøst alltid. Vi trenger noen blogginnlegg av og til på en innimellom alvorspreget blogg.

God fredag!


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)