torsdag 10. september 2015

Spennende ventetid...

Jeg venter enda, men det er min egen skyld. Jeg kunne sendt en mail til redaktøren av bokprosjektet jeg er med i, og spurt hvordan det går, og om CD-platen jeg sendte er mottatt. Jeg har til og med skrevet den mailen, men har jeg sendt den? Nei da. Er redd for å mase, vet du. Vil ikke forstyrre unødvendig.

Samtidig hadde det vært en fordel å oppklare om posten har kommet frem, i tilfelle jeg må foreta prosedyren på nytt, helt klart. Men jeg regner jo med at det har gått bra.


Det er så utrolig gøy å få lov til å bidra med akkurat denne historien til dette prosjektet!Prosjektet er kjempespennende, og jeg gleder meg masse til å se det i bokform! Det er vel også derfor dette er så nervepirrende. Jeg vet jo at historien er antatt, men ikke om CD'en med en del avgjørende informasjon er mottatt i posten.

Derfor har jeg brukt tiden til å rydde i kladdepapirer og notater i stedet. Nyttig det også ja, men ventetiden er like nervepirrende... Greier liksom ikke helt å konsentrere meg skikkelig om noe annet for tiden.

Jeg venter. Definitivt.



Les gjerne mer om Gro Jeanette Nilsen


--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du en kommentar til dette blogginnlegget?