lørdag 8. august 2015

Straks klar for bursdagsfeiring for venninne!

Da var det på tide å titte innom bloggen min igjen! Det skjer litt fremover, flere bursdagsselskaper, og et besøk inne i Oslo sentrum til uken som jeg for all del ikke vil gå glipp av, og noen andre konkrete ting som skal ordnes.

Men først blir det bursdagsfeiring for min venninne An nå i helgen. Det gleder jeg meg til!
Du som har fulgt bloggen min, vet at An er en gammel skolevenninne som jeg ble kjent med i 1988 på Rosenvilde videregående skole i Bærum.

Jeg er litt dårlig til beins for tiden på grunn av en blødning inne i leggen, men jeg får forsøke å reparere det i morgen med medisiner, så ordner det seg vel forhåpentligvis.

Ellers så er jeg litt uenig med meg selv i hva jeg bør gjøre i en helt konkret sak. Litt vanskelig å vite hva som er riktig. Kanskje jeg bør la det ligge, men det føles ikke riktig det heller... Hm...

Jaja, men da må jeg nesten ta kvelden her, så jeg er klar til helgens utfordringer og selskapeligheter. Vi høres vel?


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!

Les gjerne mer om Gro Jeanette


--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget?