søndag 30. august 2015

Prøver å være forsiktig i utvelgelsen.

Fullmåne, fotografert av Gro Jeanette Nilsen.
Håper at alle har en fin helg! Jeg har i det siste delt noen bloggposter fra bokmanuset mittbloggen, men  jeg jeg er selvsagt redd for å gjøre for mye av det. Kan jo ikke ta med alle de helt spesielle hendelsene fra livet mitt, som liksom skal være forbeholdt boken.

Som du ser har jeg vært ute på verandaen og fotografert månen i kveld. Synes den var så flott, og syntes ikke bildet mitt ble så aller verst heller?

Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!

Les gjerne mer om Gro Jeanette Nilsen


--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)