tirsdag 18. august 2015

Papirarbeid og skuldersmerter.

Kjære leser! Håper at du likte utdraget mitt fra manus som jeg serverte sist. Som sagt er det revet ut fra helheten, jeg har jo mye informasjon, innledning etc. foran. Det kommer flere utdrag, og noen er fra helt andre perioder av livet, som har mer med skrivebiten å gjøre.

Jeg har som tidligere fortalt ikke vært helt i form disse dagene. Har hanglet veldig i dag også på grunn av en skulderblødning som stadig vender tilbake. I morgen skal jeg til fastlegen, men det har ingen ting med skulderen min å gjøre. Har fått brev om at HC-kortet mitt må fornyes, og da må jo legen skrive sin versjon av det, i tillegg til meg. Synes det har vært utrolig med papirarbeid i det siste i forhold til sykdommen, og det er litt sånn i perioder. HC-kortet hadde jeg jo også som tidligere fortalt mye styr rundt for et års tid siden i forbindelse med innbruddet i bilen.

Ellers er det ikke så veldig mye å fortelle akkurat nå, driver og oppdaterer ULFF sin nettside litt for sesongen. Ønsker alle lesere en god tirsdag!


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)