tirsdag 7. juli 2015

Positive tilbakemeldinger fra omtalte.

For tiden har det skjedd mye i kulissene i forbindelse med historien som jeg har fått antatt i en bok, eller det tidligere omtalte skriveprosjektet 2015. Jeg har vært i kontakt med mange positive folk som er omtalt i prosjektet!

Noen reaksjoner fra venninner (Håper at det er greit at jeg gjengir et utdrag):

- "Næmmen så stas da, og en ære å bli foreviget i en bok! Det blir spennende. Min munn er lukket og skal ikke røpe noe. Masse lykke til og gratulerer med alt du har fått til!"


- "Spennende og lese om din utgivelse i bok, godkjent fra meg med mitt navn på!"

Og så er det enkelte som vet at jeg har fått antatt et eller annet, men ikke riktig hva. Jeg har hørt flere versjoner i det siste, fra folk som forsøker å gjette seg til hva slags historie det er, etter at jeg sa at historien som er antatt av et forlag er en historie fra virkeligheten. Det er utrolig hvor kreative dere er når det gjelder gjetting, da!

Jeg har som du kanskje skjønner hatt en del å drive med i det siste, og har nok en gang skjøvet enkelte andre ting litt til siden og utsatt dem. Jeg begynner visst å bli flink til det... Men denne historien og utgivelsen er viktig og betyr mye for meg... Nå dag har jeg skrevet mail til noen viktige kilder, og krysser fingre og blyanter for at ting er i orden...

Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


Les gjerne mer om Gro Jeanette

--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

2 kommentarer:

  1. Artig med mange tilbakemeldinger. Men du, jeg lurer på noe. Kunne du ikke bare brukt andre navn for de som er involvert i fortellingen, så hadde du sluppet å innhente alle akseptene? Eller ville de uansett vært gjenkjennbare siden de kan kobles til deg?

    SvarSlett
  2. Hei, og takk for godt innspill! Jo, jeg kunne sikkert det. Men siden det er en historie fra virkeligheten, føles ting litt mer ekte når det er virkelige personer med virkelige navn. Det fins personer i historien som det av ulike grunner kan bli komplisert å skjule identiteten til. Det betyr at da måtte jeg endret ganske mye av omgivelsene og stedsnavn etc. også. Men nå har jeg fått inn nesten alle tillatelsene, helt topp! Mulig at noen navn blir endret dersom jeg ikke får inn alle tillatelsene.

    SvarSlett

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)