tirsdag 21. juli 2015

Medisinering først, frokost etterpå!

Lesetid hos frisøren!
I dag satte jeg sprøyte først og spiste frokost etterpå. I den rekkefølgen. Det sier kanskje noe om smertene. Hadde time hos frisøren også, så det var viktig å komme smertene til livs før jeg skulle dra. Og ja, det er tirsdag og vanligvis ikke noen medisindag hos meg, men akkurat de justeringene var planlagt på grunn av diverse gjøremål denne uken.


De indre blødningene i foten slapp taket ganske fort etter medisinering, heldigvis. Ble også ganske fornøyd hos frisøren. Jeg fikk vel en litt mørkere farge i håret enn vanlig, men det er litt morsomt å prøve noe nytt også! Det tar alltid litt tid hos frisøren når fargen er satt i. Så nå vet jeg det meste av hva som skjer i både KK, Hjemmet, Bolig Pluss og flere av de andre ukebladene for tiden. Kaffelatte fikk jeg også!

Jeg greide faktisk å gå litt rundt på kjøpesenteret og shoppe litt også, utrolig!


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!

--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)