lørdag 6. juni 2015

Straks på familielunsj!

Det er lørdag, og klokken er 11.30. Etter medisinering og andre forberedelser, er jeg straks klar for lunsj med familien i Oslo. Underveis i planleggingen her om dagen kom det opp et forslag om å møtes fredag ettermiddag i stedet, altså i går, men det ble endret tilbake igjen. Jeg kommenterte at det passet aller best for meg med den opprinnelige planen. Jeg har som leserne av bloggen min kanskje vet faste medisindager, og innimellom er det viktig at jeg tar medisin rett før jeg drar noe sted. Ikke spør, det bare er sånn innimellom i forhold til sykdommen min.

I og med at stikkeprosessen gikk overraskende bra i dag, så er jeg i rute med tidsskjemaet mitt. Skriver litt på bloggen imens jeg venter på at håret tørker etter en dusj.

Ellers så har jeg hatt en del å drive med i det siste rent skribentmessig, derfor har det blitt mindre blogging. Har blant annet som tidligere nevnt skrevet en artikkel for et blad, fått bekreftet at ting er i orden, men jeg skulle få tilsendt artikkelen før bladet gikk i trykken, og det har jeg ikke fått ennå. Så der ligger akkurat den saken nå.

I tillegg har selve Blogger hatt noen problemer i det siste har jeg forstått, ettersom mine blogginnlegg den siste tiden ikke har lagt seg på lister over nye blogginnlegg, slik de pleier. Ser det er andre bloggere som kommenterer det om sin blogg også, så det er ikke bare hos meg. Jaja, det ordner seg vel.

Jeg må nesten fortsette litt her nå jeg så jeg blir ferdig til jeg skal gå, men det kommer straks mer nytt fra meg. God lørdag så lenge!


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)