fredag 19. juni 2015

Når teksten velger meg.

Tusen takk for fine kommentarer på bloggposten Med i bokprosjekt! Og som jeg nevnte i en kommentar så følte jeg fra starten at dette er et prosjekt som er veldig meg, en tekst som nesten var ment for at jeg skulle skrive den :-)

Det er artig når det oppstår en sånn kontakt mellom en selv og tekstutlysningen. Jeg opplevde det forresten et par ganger for mange år siden da jeg skulle skrive stil på skolen og velge mellom flere mulige stiloppgaver også, at det liksom var en oppgave som nesten var ment for nettopp meg. Som om den valgte meg, før jeg rakk å velge den. Veldig rart det der!

Selv om skriveprosjektet 2015 som sagt er antatt, må det finjusteres litt, og det er det jeg driver med nå. Flytter litt rundt på ting for å få avsnittene og handlingen til å passe bedre sammen, selv om det jo er stort sett samme teksten. Har jo fått en deadline også, og det skal nok gå greit :-)

Og bare sånn at ingen misforstår; Dette er et eksternt drevet prosjekt jeg er med i, det handler altså ikke om mitt eget tidligere omtalte bokprosjektet. De som har utlyst prosjektet er heller ikke noen jeg har deltatt i skriveprosjekt med før.


Vil du vite mer om dette? Vent på neste blogginnlegg :-)


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


--------------------------------------------------------------------------------------------



Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)