fredag 29. mai 2015

Enda litt mer om transport og sånt...

I dag er jeg ved bedre mot, ja. Vet godt at humøret mitt i gårsdagens blogginnlegg ikke var av det beste. Blir bare litt lei når det er så mye tull med en bil som var ment å hjelpe meg i forbindelse med sykdom, ikke lage trøbbel! Har følt meg litt uggen deler av dagen i dag, sikkert en reaksjon på at jeg satt litt lenge ute i bilen og ble litt kald i går. Ja ja, nok om det.

Og ja, det er mere transport på programmet. Fikk for en liten stund siden et brev om at min rett til TT-kort skal opptil ny vurdering. Det er helt normalt altså, det er bare bra de følger opp med jevne mellomrom. Som jeg har vært inne på før tror jeg kanskje ikke folk skjønner at jeg trenger TT-kort når jeg har bil. Jeg skal ikke gjenta meg selv, du kan lese mer om det i blogginnlegget God løsning når man trenger den. Og når man har en så kranglete bil som min....Ingen ytterligere kommentar om det.


Men uansett da, så er det sånn at søknad om fornyelse skal sendes inn med både en versjon fra meg, og en versjon fra legen. Var litt usikker på om det var fastlegen som skulle ordne dette, eller de som har med selve blødersykdommen min å gjøre. Derfor fant jeg ut at dette var det kanskje greit å ringe sistnevnte om først. Der fikk jeg høre at jeg skulle ringe fastlegen, og heller komme tilbake til dem om det oppsto spørsmål. Det er jo helt greit for meg. Jeg har som tidligere fortalt en hyggelig fastlege.


Jeg fikk bestilt meg en time hos fastlegen, ikke noe problem. Alltid greit å ha gjort sånt, og ha en dato å forholde seg til. Det gir følelsen av å ha kommet litt lenger i prosessen, spesielt greit å få ordnet nå rett før helgen.


Jeg har ellers arbeidet med artikkelen min i dag, og føler at nå er den ferdig. Men jeg skal titte litt på den i helgen også.



Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


Les gjerne mer om Gro Jeanette

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget?