mandag 30. mars 2015

Familiemiddag, frisørtime og toalettpapiraksjon!

Koselig med påskeblomster!Som antydet i forrige blogginnlegg var jeg på familiepåskemiddag hjemme hos mamma i går. God mat og koselig selskap! Jeg fikk til og med påskeblomster av søster'n med familie, da de var innom her og jeg satt på med dem utover. Selv hadde jeg forberedt påskeegg til nevøene, det så ut som det falt i smak!

I dag har jeg avlagt frisøren et besøk. Er ganske fornøyd! Frisørtime stiller tross alt i kategorien helse og velvære, så dette er absolutt noe å tenke på litt oftere enn det jeg gjør.


Forresten har jeg støttet den eldste nevøens spareprosjekt med kompiser mot russebil, ved å kjøpe ikke mindre enn 56 ruller toalettpapir og et lager med tørkerull. Det var også en av grunnene til at søsteren min og de var innom meg før vi dro utover i familiemiddag i går. Nå har jeg boden full. Hurra!

--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)