tirsdag 11. november 2014

Jeg har en plan!

Jeg har en plan. Ja, jeg har faktisk det.

Jeg begynner å bli bra lei forlag som på død og liv skal følge det gamle mønsteret og bare utgi kjendislitteratur og kokebøker. Seriøst. Men likevel satt litt på spissen.

Forlag som ikke forstår sitt eget beste, når det gjelder å åpne øynene og se hva som fins rundt omkring, og våge å utgi en bok som riktignok handler om noe litt mer sjeldent enn de er vant med. Jeg lurer på om de egentlig har tenkt på at kanskje folk synes det er spennende å lese en bok som ikke bare handler om det de vanligvis leser, men noe mer sjeldent, for en gangs skyld? Jeg har skrevet om dette i tidligere blogginnlegg, og jeg frykter at det ikke blir siste gangen nå heller...



En av dagene nå bør det komme svar fra forlag. Jeg får mange tilbakemeldinger som i utgangspunktet er veldig hyggelige, positive og informative om skrivingen min, som vitner om at de har lest og oppriktig likt manus, men at det likevel koker ned til at de ikke kan påta seg å utgi. Eller tør ikke ta sats og hoppe, som en av bloggvennene mine kanskje ville sagt :-)


Som sagt, jeg har en plan. En jeg ikke har prøvd ut enda selv om jeg har fått den anbefalt noen ganger, men planen er nå klar.


Takk for at du følger bloggen min!



--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du en kommentar til dette blogginnlegget?