onsdag 19. november 2014

Ble anbefalt å sende inn!

Som jeg sa i et tidligere innlegg; Jeg har en plan Jeg er blitt anbefalt å gjøre dette, og jeg er ikke vanskelig å be. Ikke når det gjelder dette. Trodde jeg. Men så var jeg det allikevel, når alt kom til alt. Jeg ville jo helst ikke ødelegge for meg selv. Eller andre.


Jeg ble for en stund siden anbefalt å ta en konkret sak fra den personlige bloggen min, lage en artikkel og sende den av gårde, og publisere den i media. Jeg har vært i kontakt med et sted, og de mente jeg hadde en viktig sak, så jo da. Artikkelen er ble skrevet, ut fra et par blogginnlegg.


Som sagt tok det likevel litt tid før jeg våget å sende den. Men nå er det gjort. Så... Vi får se.

Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!

2 kommentarer:

  1. Hei! Har ikke vært innom på et par dager (fullt opp å gjøre med gamlejobben...) men så skjer det mye spennende hos deg, ser jeg! Mistenker at det du har sendt inn er det du skriver mer om i neste innlegg, så da hopper jeg likegodt videre - spennende!

    SvarSlett
  2. Hei, ja det skjer mye spennende nå, og det kommer mer. Jeg har fått noen reaksjoner på det jeg skriver om i neste innlegg, noen er kommet internt på mail, men det er helt greit. Men det hadde vært veldig spennende og interessant om det hadde blitt en hel debatt av det ;--)
    Gamlejobben ennå? Hm...

    SvarSlett

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)