torsdag 11. september 2014

Tålmodigheten slår litt sprekker, gitt...

Ja, så ble det temmelig seint i kveld også. Jeg føler at jeg jobber og jobber og jobber med dette bokmanuset mitt, og de siste ukene har det kun  vært finpuss, setningsjusteringer og dobbeltsjekking om at det som er viktig å få med, virkelig er med. Og nå anser jeg den IGJEN som ferdig. Ha ha. Men denne versjonen  er i allefall mye bedre enn den forrige. Detaljene er mer markerte, og kommer tydeligere frem. Beskrivelsene er bedre.
Jeg har enda ikke hørt et pip fra forlaget som har den forrige versjonen av boka, men jeg kan ikke vente lenger nå, og sender snart manuset til et annet forlag. Det er jeg faktisk nødt til. Vurderer selvsagt å prøve å ringe det gjeldende forlaget en gang til, men vet ikke akkurat om det er så mye vits i det, for å være helt ærlig, og ærlig skal man jo være?

Jeg leverte jo opprinnelig bokmanuset til dem i midten av februar. Siden jeg i mai enda ikke hadde hørt noe sendte jeg dem en mail. Hørte ingen ting, og ringte dem. Fikk da beskjed om at de kun hadde fått den siste mailen min (uten manus), og fikk beskjed om å sende manus igjen, hvilket jeg da gjorde. I slutten av sommerferien sendte jeg en ny mail (uten manus), men har ikke fått svar. Rare greier. Sitter og tenker på om forlaget kan ha noen restriksjoner på postmottaket sitt med begrensninger på filstørrelser og vedlegg etc., for noe må det være.... I den siste mailen min, sa jeg at jeg kunne komme og levere manus dersom det var sånn at de ikke fikk åpnet vedlegget, men jeg fikk ikke svar på det heller, gitt... Og i og med at manus er oppdatert litt også, hadde det vært en ide å levere om igjen ja.

Tenker jeg ringer dem igjen, ja... Ikke meningen å klage på noe egentlig, men jeg er litt utålmodig på dette for tiden... Jeg er egentlig bare veldig ivrig og inspirert, og vil så gjerne komme litt videre i prosessen...





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)