torsdag 18. september 2014

Skuldervondt og endrede planer.

Jeg sitter her og leser på noen bloggvenners blogger, mens medisinen forsøker å virke her. Er ikke helt i form som du skjønner, men regner med at en del av det ordner seg etter hvert. Har en indre blødning i skulderen igjen, men samtidig så er jeg også litt stiv i nakken, så ja, det kan også være at sittestillingen min ved PC'en har litt å si også. Eller en nerve fra skulderen, jeg vet ikke. Jeg skal ikke bare skylde på sykdom, selv om den helt klart er inne i bildet.

Det er ellers ikke bare meg som ikke er helt bra, tror PC'en min har litt vondt i hodet 
eller noe, den oppfører seg litt mystisk ja. Internett er på plass, men et eller annet er det. Jeg utsatte et styremøte i ULFF på Skype her om dagen, nettopp fordi jeg var usikker på om PC'en min ville tolerere det.

Ja ja, men ellers går det meste etter planen, tror jeg. I hvertfall den revurderte planen, haha. Har sendt ut noen utspill på e-post til enkelte, og har planer om å gjøre mer av det.


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

2 kommentarer:

  1. God bedring, både til deg og pc'en. Kjedelig å ikke få gjort det man hadde tenkt, men håper det ordner seg litt kjapt. God helg :)

    SvarSlett
  2. Hei, tusen takk! Jeg er i mye bedre form selv, men pc'en har noen problemer tror jeg... Jeg får noen til å se på den i morgen, og er nok en smule engstelig ja... Spesielt hva gjelder manus og større greier ja. Viktig med sikkerhetskopi. Alltid. Foreløpig virker jo internett og sosiale medier og blogg som det skal, men ellers er det mye rart ja... Håper at jeg er på plass igjen i morgen kveld... :-) Riktig god helg!

    SvarSlett

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)