torsdag 7. august 2014

Ikke alltid like lett å skjønne...

Stiv og støl sa jeg i forrige blogginnlegg ja, haha. Ja, det kjentes kanskje sånn ut til å begynne med, men etterpå har det vært ganske vondt i det ene skulderbladet, så det satte seg nok en liten blødning der ja. Det er ikke alltid så lett å skjønne med en gang, før det blir virkelig vondt.

Av samme grunn har det ikke blitt så mye skriving i dag, men jeg har i allefall vært inne og rettet på noen små emneord på bloggen min, der ikke alle var helt korrekte, og noen fint kunne slås sammen.

Og jeg venter fremdeles på avisen med vepsediktet mitt, som Nordstrand Blad sa de skulle sende meg. Ja ja.. Det kommer vel, en vakker dag. Og som leserne mine vet, har jeg et par andre resultater jeg venter på også, som jeg heller ikke har fått svar på. I morgen det også? Hehe. Man kan jo alltids håpe.

Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget?