torsdag 3. juli 2014

Nyttig å se verden fra en annen vinkel også!

Jeg skrev for en god stund siden en bloggpost der jeg nevnte noen blogger jeg følger. Nå tenkte jeg å presentere en til, som dessuten er relevant når det gjelder et av hovedtemaene mine. Bloggeren bak Sykepleierblogg traff jeg på tilfeldig her i bloggverdenen et år etter at jeg begynte på mitt eget bloggprosjekt.

Mens jeg skriver en del om egen sykdom og bokprosjekt tilknyttet den, i tillegg til at jeg nevner litt mer vanlige helsetemaer og skribentliv, sitter
Ann Iren Torgersen på den andre siden av skalaen. Hun representerer sykepleieryrket, sykepleierutdannelsen og helsestoff for øvrig. Det er veldig interessant for meg å lese bloggen hennes og se ting litt fra en annen vinkel enn min egen!

Jeg må for sikkerhets skyld legge til at vi er enige om å lenke til hverandres blogger. Greit å gjøre oppmerksom på det, i og med at Ann Iren er sykepleier og jeg selv er pasient når det gjelder helsetemaet. Sånn at ingen misforstår, og tror at noen av oss sier noe om hverandre som vi ikke bør iht. taushetsplikt.

Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!

2 kommentarer:

  1. Spennende å se fra andre siden, ja! Nå har jeg ikke akkurat mye erfaring som pasient, men det kommer nok før eller siden. Vi trenger jo alle litt hjelp når det skjer noe vedr helse. Gleder meg også til å høre mer om bokprosjektet ditt!
    Nyt julidagene!

    SvarSlett
  2. Hei, takk for svar! Ja, de fleste er vel innom helsetemaet innimellom. Mer om skribenttilværelsen kommer snart :-)

    SvarSlett

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)