tirsdag 1. april 2014

Tilbake til hverdag etter kurs på Rikshospitalet.

Påskeblomst.
Påskehilsen
fra kunstnernaboen.
(Foto: Gro Jeanette Nilsen.)

Som jeg fortalte sist, var jeg på kurs på Rikshospitalet arrangert av Senter for sjeldne diagnoser. Jeg ser ikke min venninne i Bergen som er å finne innenfor blødermiljøet så ofte, derfor er det ekstra gøy når hun dukker opp på slike treff!

Etter dette har jeg både vært i familiebursdag og jobbet litt både med ULFF og med egne skriveprosjekter, så her skjer det noe hele tiden. Når jeg orker, vel og merke. Noen spurte meg om jeg hadde hørt noe mer angående bokprosjektet mitt. Det har jeg ikke. Må snart etterlyse det kanskje, selv om jeg kvier meg litt for å mase.

I går var kunstnernaboen innom med en påskeblomst til meg. Selv om det altså ikke er påske riktig ennå. Og hele to av naboene mine har invitert meg på kaffe, så noe må jeg da gjøre riktig?


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!



-----------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)