torsdag 24. april 2014

Reiser snart på Damenes helg med Bløderforeningen!

Nå er det ikke lenge igjen til jeg reiser på tur til Hankø Fjordhotell og Spa , som jeg tidligere har fortalt at jeg har vært på de to siste årene. Eller "Damenes helg" som turen kalles, en helg om våren. Dette er en jentetur i forbindelse med Foreningen for blødere i Norge. Veldig flott opplegg!

Påmelding er sendt og registrert for lengst. Kjenner jeg gleder meg til den turen, ja! Men det er litt godt å ha vært der før, så man vet hva som venter! Jeg synes også at det at vi kan velge å ta Spa-behandling også er veldig flott og setter en ekstra spiss på det hele! Jeg kommer tilbake til dette, lover å legge ut et lite referat fra turen etter hvert:-)


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!

Les gjerne mer om Gro Jeanette Nilsen




--------------------------------------------------------------------------------------------


Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg, se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)