mandag 3. mars 2014

Litt om alt; Helse, litteratur og hjelpemidler.

Barndomsvenninne Karin hadde i dag en artikkel i LW magazine; 1 av 5 kvinner har mangel på jern (Magasinet er lagt ned i ettertid.). Veldig flott med artikkel, jeg er stolt av barndomsvenninnen min! Flott å følge med på artiklene til denne damen:-)

Selv har jeg skrevet bloggposten
Lesetips: Brev til en ung forfatter. Tenkte jeg måtte si litt om boken jeg leser for tiden, ettersom jeg anser den som et godt eksempel på relevant litteratur for skribenter! Jeg har også fått et annet  lite oppdrag som jeg må se å få fullført og sendt fra meg. I hvertfall innen fredag, står det i kalenderen min. Selv om ingen har sagt det til meg. Jeg synes det er greit å sette noen tidsfrister for seg selv, så ting ikke flyter helt ut her.


Ellers så har jeg ringt og snakket med hjelpemiddelsentralen angående noen gamle hjelpemidler som ikke er til så mye hjelp lenger, ettersom de ikke oppfører seg helt som de skal. Litt utslitte, med andre ord... Jeg fikk svar på noe av det jeg lurte på, men jeg ble bedt om å ringe tilbake i morgen for å få snakke med rett person om resten av spørsmålslisten min. Det er jo ganske normalt, må jeg si. Men det jeg la merke til av positiv endring, var at jeg kom gjennom på telefonen med en gang. Jeg hadde forberedt meg på å sitte gjerne  timevis i ventekø, men nei da. Det vil jeg trekke frem som en hyggelig forbedring!

Ha en fortsatt fin kveld!


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


Les gjerne mer om Gro Jeanette Nilsen




--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)