mandag 17. mars 2014

Ingenting er som å treffe igjen gamle venner:-)

Jeg håper ikke at noen tok det bokstavelig, at jeg ikke våget å åpne postkasse og mailboks mer, hehe. Det var nok satt veldig på spissen det der, men det er helt riktig at det er virkelig spennende når man venter på noe, som du sikkert vet!

Håper at leserne mine har hatt en god helg! Helgen min har vært kjempefin! Når en ser bort fra at jeg fremdeles venter på manussvar, har jeg blant annet brukt helgen til å treffe igjen gamle venner, som jeg ikke hadde sett på mange år! 

Dette handler om folk jeg traff i forbindelse med Hemsedal Hestesenter for mange år siden, som jeg har fortalt om her tidligere, blant annet i innlegget Tilbakeblikk på flotte rideferier i fjellet. Som tidligere nevnt betydde hesteferiene veldig mye for meg, og gjorde ofte underverker med min helse.

Det er utrolig gøy å treffe gamle venner igjen, og spesielt når man treffer dem i en helt annen sammenheng og på et helt annet sted og tidspunkt enn man hadde kunnet forestille seg! Veldig hyggelig å mimre litt om hesteferier og felles opplevelser. Det løftet i hvertfall denne helgen mange hakk!



Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!



--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)