fredag 21. mars 2014

Blåskjell og hvithvin til lunsj!

I dag har jeg spist nydelig blåskjell-lunsj med hvitvin til, på Grand Cafe i Oslo med pappa. Veldig koselig med lunsjtreff i det fine været! Jeg hadde ikke vært på Grand Cafe på Karl Johan før, så det var jo hyggelig. Det er en flott og tradisjonsrik restaurant, etter hva jeg har hørt, og som også blir bekreftet på deres nettsider.

Jeg har gjenopptatt skanneprosjektet av hyttebøker, som jeg har fortalt om tidligere på bloggen. Jeg har også lagt frem et forslag angående videre utvikling av hyttebokprosjektet. Jeg kommer kanskje tilbake til dette i et senere innlegg. I hvert fall var det veldig hyggelig med en bytur! Godt å komme seg ut litt!


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


Les gjerne mer om Gro Jeanette Nilsen



--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)