fredag 17. januar 2014

Tusen takk til deg som tipset meg om forlag!

I dag morges pep mobilen min for å fortelle at jeg burde sjekke Facebook-mail. Da hadde jeg fått tilsendt tips om et forlag jeg kunne forsøke å sende inn manuset mitt til, eller i allefall sjekke ut litt mer om forlaget. Det er et forlag jeg ikke har vært i kontakt med tidligere, men som jeg bare vet om. Har blant annet et par bøker i bokhyllen som er utgitt der. Sånne tips er både spennende og verdifulle! Så jeg fant nettsiden og tittet litt rundt. Jeg må lese litt nærmere om dette, føler jeg, så det blir en fin oppgave for meg i helgen!

Ellers så har jeg arbeidet litt med å putte inn nye momenter i manus, har omskrevet et kapittel men jeg tror nok at enda mer må rettes litt på her og der før jeg er fornøyd. Men hovedjobben med akkurat disse endringene er nok gjort nå. Og så vil jeg ønske mine lesere en fortsatt god fredag og helg!

Takk for at du følger bloggen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget?