onsdag 22. januar 2014

Kjøpt kalender fra Sykehusklovnene!

Kjøpt kalender fra Sykehusklovnene!
Jeg har kjøpt kalender fra Sykehusklovnene.
(Foto: Gro Jeanette Nilsen.)
Joda, jeg vet jeg lovet å komme tilbake til saken jeg skrev om sist, måtte bare vente på at postmannen skulle finne riktig postkasse først. Jeg har tenkt en stund nå at Sykehusklovnene virket som et fint prosjekt.

Jeg lå mye på sykehus selv som barn - alt for mye! Og jeg tenker at det er flott at de har satt i gang et prosjekt for å muntre opp barn på sykehus! Hvorfor hadde vi ikke slikt før i tiden?! Vi hadde riktignok sykehuslærer og bibliotekar, men klovner er sikkert morsomt og underholdende for de som er pasienter på barneavdelingen i dag!

Jeg kom over en kalenderannonse, og du som leste min forrige post vet jo at jeg i grunnen hadde en kalender for lite. Så da bestilte jeg meg en sånn en. Det var en bordkalender da, vanligvis har jeg sånne som henger, men jeg har plass på skrivebordet mitt til det. Og den andre jeg hadde fra før, flyttet jeg bare inn på kjøkkenet. Ja, og så er jo temaet ganske interessant sett i forhold til mitt eget bokprosjekt også da, det er også en viktig brikke i puslespillet her. Og det gikk superraskt å bestille. Jeg sendte bare en mail til Sykehusklovnene, og hadde kalenderen i postkassen etter et par dager!

På bildet ser du resultatet om enn noe dårlig fotokvalitet, etter at jeg hadde satt opp kalenderen. Dagens lille tips, kan anbefales:-)


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre! Og følg meg gjerne!



--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)