mandag 6. januar 2014

Invitasjoner, innkallinger og oppfølging.

Invitasjoner, innkallinger og oppfølging.Da er jeg her igjen etter å ha gjort litt andre ting de siste dagene. Sist hadde jeg oppsummering over bloggeåret mitt 2013 som altså ikke var et bloggeår, bare litt over et halvt et.Like over nyttår fikk jeg en spennende mail som jeg sikkert vil komme tilbake til senere, men den ligger innunder temaet skriving. Jeg har også mottatt en invitasjon til kvinnekurs; "Kvinner med blødersykdom", som jeg akkurat har meldt meg på. Kurset er ikke før om en god stund da, på Rikshospitalet.
Sistnevnte sykehus skal jeg også besøke i morgen (tirsdag), ettersom jeg er innkalt til årlig kontroll, som jeg har vært på helt siden tidenes morgen, føles det som, men sannheten er at dette kom i gang når jeg eller rettere sagt faren min og senere jeg fikk opplæring i å sette sprøyte på meg da jeg var ca. 12 år, da det kunne bli litt for mye reising til Rikshospitalet i lengden. Apropos medisinering, har jeg også sittet og ajourført rapportskjemaene mine i kveld. Det var fort gjort denne gangen (for en gangs skyld), ettersom jeg gjorde et ganske stort arbeide med slike ting før jul, så nå var det bare å fullføre for å komme i mål med de siste oppdateringene som Senter for sjeldne diagnoser skal ha.



I tillegg har det også vært litt jobbing med ULFF de siste kveldene, ettersom vi har arrangert en skrivekonkurranse i julen, som vi satte lokk på i dag. Tror det kan bli spennende å kåre en vinner denne gangen, da vi fikk inn en god del bidrag!

Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!

Les gjerne mer om Gro Jeanette Nilsen


--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg, se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget?