onsdag 1. januar 2014

De ti mest leste bloggpostene i 2013.

De ti mest leste bloggpostene i 2013.Så hvordan gikk det da, med bloggen min i 2013, nå som året er over?

Jeg har laget en Printscreen av statistikkresultatet. Men det er et par ting man skal være klar over. For det første begynte jeg å blogge i slutten av mai, så det er faktisk bare litt over et halvt år jeg har å føre statistikk over. I tillegg vet jeg godt at jeg selv er flinkest til å dele de postene som er minst personlige på sosiale medier, det vil si de som handler om enten vanlig skriving (ok, personlig det også ofte, men ikke veldig skummelt), samt poster om dagligdagse ting. Likevel ser vi at den posten som ligger øverst på listen er bloggposten om mine opplevelser i forbindelse med CatoSenteret i Son.


Diktet mitt Tusen tårer står fremdeles sterkt og tok andreplassen lett, jeg får stadig henvendelser om dette diktet. Det varmer at folk er så opptatt av det!

Sykehusdiktet jeg skrev etter et av mange opphold på Rikshospitalet tok tredjeplassen, og det er morsomt, ettersom jeg hadde det litt gøy da jeg skrev det. Nå blir det spennende hva det nye året bringer, men jeg har mange planer, ønsker og håp når det gjelder skrivingen!


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!

--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)