tirsdag 15. oktober 2013

Tanker om skriving og skrivekurs.

Det er ganske nostalgisk. I dag har vi i ULFF - Unge Lovende Forfatteres forening  rundet tolv år. Tolv år med ULFF - trolig de mest spennende og mest oppbyggende årene i mitt liv! Det  er spesielt å vite at dette startet jeg fra bunnen, selv om jeg ofte har hatt med meg ivrige likesinnede. I år valgte jeg og de supre styremedlemmene i skribentforeningen å markere dagen med en skrivekonkurranse.

Jeg har forresten akkurat meldt meg på et skrivekurs! Kurset går over to kvelder. Dette tror jeg blir veldig spennende! Selv om jeg har vært skribent nesten så lenge jeg kan huske, er det alltid sunt med et kurs, og kanskje få noen gode råd og se ting fra nye vinkler. Jeg gleder meg masse! Å utvide horisonten litt er ikke så dumt av og til.

For tiden er jeg blomstervakt. En nabo har bevilget seg Syden-tur, og jeg ble spurt om å passe på to blomster så lenge. De får kose seg på kjøkkenet sammen med mine egne potteplanter. Det blir sikkert trivelig for dem :-) Og for meg!


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!

--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)