torsdag 13. juni 2013

Venninnedag med Sarita - Eller: Vi jukset litt :-)


På sightseeing før den store festen!
Tar du bilde NÅ igjen, Sarita? Ok...
Dette har vært en flott dag sammen med venninne Sarita. Vi skal om få dager i bryllup for vår felles venninne An og hennes utkårede, og jeg skal kjøre bilen. De som kjenner meg vet at jeg helt ærlig har en elendig stedsans, men nå vet jeg i alle fall hvor jeg skal rent retningsmessig.

Likevel fant vi ut at vi skulle ta en liten generalprøve på hele turen kombinert med en venninnelunsj. Greit å varme opp litt, er det ikke det da? Vi ville gjerne finne ut hvor lang tid vi brukte, hvordan ting passet inn med toget til Sarita, vi er på detaljplan med andre ord. Her er det snakk om å ta det å glede seg på alvor!

Først plukket jeg opp Sarita på Grorud stasjon. Vi fant Grorud kirke der vielsen til vårt vennepar skal være om et par dager, deretter gikk turen til Olavsgaard Hotell på Skjetten, der vi spiste lunsj. Det er der bryllupsfesten skal finne sted. Kjempekoselig venninnedag, men sjelden har jeg sett et større drittvær, unnskyld uttrykket, enn akkurat denne dagen. Noen minutters opphold i regnet ga oss anledning til å knipse et par bilder, men ellers var det rimelig vått, ja.

Nå tror jeg vi har det hele under kontroll, håper at brudeparet har det samme! Det vil for øvrig være fint om været vil vise seg fra en bedre side enn dagens gråvær, men ellers er det meste på plass; Gave innkjøpt, kort skrevet, frisørtime bestilt, og så videre. Jeg tør ikke røpe alt her, i tilfelle brudeparet er innom og leser, en vet aldri. Jeg er uansett sikker på at de får en fin og minnerik dag!

Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!

--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)